Kezdődik az aktatologatás

2011.01.23. 16:59

Miután végeztem a vizsgákkal, hazajöttem motorozni. Beszereztem év eleje óta egy Simson S50B-t, egy Jawa 210, és egy Jawa 207.500 típusú mopedeket, de ez más téma...

A 350-es annyit haladt, hogy a nyár elején vásárolt váznyaktáblát elvittem gravíroztatni, az eredmény még engem is meglepett, gyönyörű munka!

 

 

 

Elsőnek intézem a biztosítást, és a műszakihoz szükséges utolsó simításokat: (fékek, utas kapaszkodó szíj, féklámpa), remélhetőleg mihamarabb lesz rajta műszaki, utána jön egy újabb menet az okmányirodával.

A bejegyzés trackback címe:

https://jawa360.blog.hu/api/trackback/id/tr182607672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása