Kész...de mostmár tényleg.

2010.10.05. 19:59

Az elmúlt hétvége során bejártam Kecskemétet, Szolnokot alkatrészek után kutatva, szereztem is egy újabb elsőlámpát, mert ugye sose lehet elég hibátlan a pillanatnyi, illetve Szolnokon majdnem szívbajt kaptam, amikor a szemem láttára túrtak ki a kupacból egy a kitámasztó rögzítésére szolgáló rugóacél lapkát, amit még élőben egy csepptankoson sem láttam, csak hallottam, hogy létezik. Próbáltam alkudozni, végül letettem róla, bánatosan baranoltam tovább, mikor hátulról megszólított egy ismerősöm, mellette az illető, akinél a lemezke volt, mint megtudtam, őt én már ismertem, de eddig csak az éteren keresztül beszéltünk, Zénó21 álnéven garázdálkodik, és még pár hónappal ezelőtt hozzájárult Jawám fejlődéséhez egy elsőlámpával, egy hibátlan hátsó izzófoglalattal, egy kipufogóhollanderrel, egy pár hangtompítófurulyával, és még pár aprósággal, amit ezúton is ismételten köszönök.
Szóval a lényeg, hogy Zénó végül megszánt, és elcserélte velem a lemezkét egy hátsólámpa alá artozó gumira, így a végére jól jöttem ki.
Vettem még két új FAR (olasz) tükröt is, szélesebb látószögű, domborított, és nekem nagyon bejön. :)
Hazaérve Szolnokról nekiindultam a Jawának, feltettem a lemezkét, a tükröket, majd indítás következett...volna szikra sehol...berágtam, elegem van, megy rá a megszakítós.
Besötétedett, estére már hideg is lett, meg pára, nem volt kedvem kint csinálni. Reggel folytattam, délre sikerült szikrát csiholni, előgyújtás belőve, akku feltöltve, balhenger szépen muzsikál, a jobb már kevésbé, durrog-csattog de ez betudható az öreg kondenzátoroknak, így azt még veszek a tökéletesség érdekében.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://jawa360.blog.hu/api/trackback/id/tr542347858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

petersen 2010.10.06. 14:45:25

ász lett nagyon. nekem kifejezetten tetszik a fekete tankbetét és kipufogó
sok sikert a vizsgához és jó utat!

TyerCorp01 2010.10.06. 20:52:35

@petersen: Köszönöm szépen, nekem is egyre jobban bejön, lehet, hogy nem lesznek lekrómozva... :)

lally 2010.10.11. 09:52:51

Jól néz ki. Én is gondolkodtam a krómbajos cuccok befeketítésén, de még várok pár évet. Addigra vagy végleg megadja magát a csillogás, vagy tudok szerezni jó állapotú alkatrészeket. Sajna a tyúkólban eltöltött tíz év miatt cserés lenne a két kerék, a könyökök dobokkal, a kapaszkodók. Ezeknek az árát inkább fúrásra költöttem/Négy Kelemen-Ambica/.

TyerCorp01 2010.10.11. 23:58:11

Ha fúrsz, elmehettél volna a Futárhoz, vagy a két bolt között szemben a gépműhelybe. :) Mindkettő ott csináltatja, csak Kelemenék mindent 20-30 %-al drágábban.

lally 2010.10.12. 16:10:17

@TyerCorp01: 16 000 volt össz, dugó, gyűrű,csapszeg, görgőskosár+vésztartalék gyűrű. Egy egomi motorosboltos vitte fel. Én sem tudtam volna olcsóbban kihozni az utiköltség, az utánajárás miatt. Jó lett, bejáródott, fasza.

lally 2010.10.12. 16:15:46

@TyerCorp01: 16 000 volt össz, dugó, gyűrű,csapszeg, görgőskosár+vésztartalék gyűrű. Egy egomi motorosboltos vitte fel. Én sem tudtam volna olcsóbban kihozni az utiköltség, az utánajárás miatt. Jó lett, bejáródott, fasza.

TyerCorp01 2010.10.20. 00:33:42

@lally: Végülis az se rossz.

Azt nem tudom, főtengelyfelújítást vajon az országban kire merhetek bízni?
Nem most esedékes, de ha netán szereznék egy donort, és felvetne a pénz, tartalékba össze kéne egyet rakni a műhely sarkába zsírban eltenni, alkalomadtán elővenni...
süti beállítások módosítása