Küllőzés

2010.02.21. 23:16

Itthon vagyok, ma hellyel-közzel előjött a nap is, megdobogtatta szívem a madárcsicsergés, végre itt a tavasz...vagy mégsem? Reméljük vége egy időre a havas-latyakos esős-nyálkás hideg időnek, és nemsokára purroghat a rettenet a szabad levegőn, feltéve ha találok bele 15-ös csapszegű dugattyút.
Hazahoztam tegnap szakadó esőben (Simsonon :) ) a frissen felszabályzott fékdobokat, ma neki is láttam kívülről lecsinosítani őket, azaz befogtam faesztergába (aminek a befogó tárcsája 3-4 mm-t dob, ezért sem használható sokmindenre), és drótkefével, illetve 120-as csiszolóvászonnal egy-másfél órán át pucoltam, majd behoztam, lemostam, becsapágyaztam, és beküllőztem, bár van egy kis bibi, miszerint a 72. küllő menete nem mondható menetnek, és így nem is tudtam feltekerni rá az anyát, és ez most engem rosszul érintett, mehetek vele mégegy kört, de ezen kívül minden simán ment, és a végeredmény szemet gyönyörködtető ...szerintem. :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jawa360.blog.hu/api/trackback/id/tr71779683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása