Váznyaktábla

2010.06.11. 23:30

Ez a hét számomra Pesten zajlott, hétfőn voltam rutinozgatni, holnap is megyek, jövőhéten már vizsga, remélem a sikeres rutinvizsgával véget is ér őszig a pestre való látogatások sorozata.
Ámde a hét nem csak hétfőből, és szombatból áll. :)

A Jawán, mivel nem volt váznyaktábla, gondoltam meglepem vele. Emlékszem, tavaly-tavalyelőtti Szolnoki börzéken volt egy idős úr, aki 4-5 négyzetméternyi kis alumínium táblácskával amiknek darabját 800, majd 1000 Forintokért árult.
Aztán jött február, gondoltam jó lenne beszerezni egyet, biléta nélkül nem az igazi a motor (még ha eredetiségvizsgán csesztetnek is, amiért nem gyári), felírtam hát gondolatban a börzei beszerzési-bevásárlólistára, de a hó miatt a börze látogatása elmaradt. :(
Kristóf barátom nyugtatott, hogy Szentmiklóson is kint szokott lenni, ne aggódjak, és ha valaki, akkor az ő szavára mindig adok. Hát Szentmiklóson nem volt, majd a másik Szentmiklóson se, meg a harmadikon se, sőt, múlthéten Szolnokon se. Körbekérdezgettem veterános körökben, hogy mégis mi lehet Vele, ki tud róla valamit, esetleg tudnak-e nevet, címet, telefonszámot?
Pár percre rá kaptam is egy e-mailt, melyben szerepelt az illető Úr neve, címe. Aznap fel is kerekedtem, kiszaladtam Kristófékhoz Újpalotára, majd vele elbuszoztunk Zuglóba, a Danuviák, D-Csepelek őshazájába, örömömre szolgált, hogy a cím valós, F**** ****** Úr lakása meglett, de nem volt otthon senki, így egy papírfecnire írt üzenetet hagytam neki, amiben kértem, hogy keressen meg, ha jó helyen jártam.

Tegnap reggel hívott. Jó helyen jártam, de már leadta az ipart, nem mondta, hová került a rengeteg tábla, csak azt tudtam meg, hogy zsákutcába kerültem.
Ezt megírva a Danuvia fórumba később kaptam mégegy üzenetet, hívjam fel az Old Motors-t, nekik van egy német nyelvű raktáron.
Ma hívtam, nagyon rendesek voltak, potom 2000 Forintért cserébe az enyém lehetett az utolsó darab.
Lehet, hogy kicsit soknak tűnik érte, de számomra ez az apró cicoma sokat jelent.

Jó, persze, inkább a dugattyúra költöttem volna... majd az is lesz, mindent sorjában! :)

Ha már dugattyú, a perselyekkel elkészült az esztergályos, nagyon profi munka, 300 kőkemény Forintba fájt. :)
Be is kerültek a helyükre, várják az új dugókat.
A gyári 16-os csapszeg pedig ment vissza a tartalék hajtókarba, hálából beolajoztam, és amint lesz módom rá, az új cuccokat szépen bezsírozom, becsomagolom zsírpapírba, és felviszem a padlásra, hogy majd újabb 30 év múlva jó hasznukat vegyem. :):)



Utóirat:
Remélem tetszik az új fejléc, a hibáit kérem nézzék el nekem, életemben nem photoshopoztam még egyedül. :)

Illetve ma lettem 19, köszönöm mindenkinek, aki gondolt rám, és hasonló jókat kívánok viszont! :)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://jawa360.blog.hu/api/trackback/id/tr932075324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

petersen 2010.06.14. 22:50:20

elöszőr is: boldog születésnapot!
a fejléc jó, én is szerettem vona valami egyedit, de megakadtam. majd súgjál, hogyan sikerült lécci :-)

TyerCorp01 2010.06.15. 21:29:23

@petersen: Köszönöm szépen!
A kép egy domboldal képből, egy verseny 559-es jawából, és egy cigarettafüstöt fújó nő képeiből lett összevágva, sajnos utóbbinak a kékre színezésére nem találtam alternatívát, így az maradt szürke...

A beillesztés meg pofon egyszerű:

Bemész az Admin-ba, ott a "megjelenítés" fülre, a neked tetsző sablont "másol"-od.

Ezután átmész a "File-kezelő" fülre, ott a "skins" mappába, azon belül a megfelelő sablonéba, azon belül meg az "img" mappában kicseréled a "header.gif" file-t az általad készülre, aminek szintén ez a neve, és így rendben is van, de át is írhatod a sablon forráskódjában akármire a header.gif-et akár jpg-re, minden csak minimális kockagének és türelem kérdése. Sok sikert hozzá!
süti beállítások módosítása