...mert nem tudok aludni.

2010.12.02. 03:34

Legutóbbi bejegyzésem óta rengeteg dolog történt: Egy éves lett a kapcsolatunk Ludmilával (nem, sajnos Ő nem egy szőke, Velké Popovice-i korombéli dögös leányzó, annál inkább egy 1972-es Tynec nad Sazavou-i Vöröske -mondjuk az első opciót bánnám a legkevésbé- báááár... az igazat megvallva egy Hradec Králove-i barnát is bírnék (Velorex)), megjártam Kristóf barátunkkal közös ismerősünkkel Gútát, voltunk az egykori Babetta gyárban, beszereztünk pár dolgot Mustanghoz, Babettához, illetve hoztunk gyári bowdeneket Svetlanának, voltunk Nagymegyeren is, onnan került egy Jawa 555 motorblokk, pár egyéb alkatrész, illetve egy eredeti Jawa Californian tank, és egy 19"-es nagy Jawa kerék. Örültem, mint az a bizonyos majom -na nem a köszörűköves, hanem a másik-. Azon a pár hétvégén, melyen otthon voltam, igazgattam a Csepelem vázát, blokktartóját, kuplungot parafáztam, összeraktam (még nem próbáltam, mert a Hódmezővásárhelyi titkosügynököm, és anyagbeszerzőm fityiszt mutat ahelyett, hogy a bowdeneket lemérné :)) ), és Svetlanát csinosítgattam: a szlovák blokkból áttettem a kuplungot, felraktam a bowdeneket, lepucoltam, lepolíroztam a lemezeit, krómjait, hoztam börzéről elsőlámpát gyönyörű kerettel, azt is felraktam, más egyéb közölnivalóm nincs, sajnos úszom a ZH-k tengerében, nemsokára vizsgaidőszak, úgyhogy a motorok most félre vannak téve. Ludmila pedig várja a januári műszakit üres tankkal, akku nélkül, rongyokkal letakarva, és egy fóliával elzárva a külvilágtól.

Remélhetőleg 2011. Február első (vagy második?) hétvégéjén személyesen is láthatják Őt a soron következő Alföldi Veterán Börzén, Szolnokon.
Egy biztos: Szolnokra, és Kecskemétre ezentúl Vele megyek.

A bejegyzés trackback címe:

https://jawa360.blog.hu/api/trackback/id/tr792487529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása