Baj van baj...
2010.04.22. 15:38
...már megint.
Igéretet kaptam a Futár motorosbolt tulajától, hogy szerez nekem Csepptankos dugattyút, ami ugyanaz, mint a 634-esé, csak 15 milis csapszegű. Beszélt is a nagykerrel, akik viszont neki adtak erre igéretet. Kaptam a választ:három hét múlva telefonáljak, mert rendelni kell nekik is. Eltelt a három hét, telefonáltam.
"Nincs dugattyú, mivel nem keresték, decemberben leállították a gyártását, nem is lesz"
És akkor most vajon mi legyen?
Szétszedni a blokkot nem szeretném, főtengelyfelújításra (hajtókarcserére) nincs pénzem.
Hajtókar felső szemében a bronzperselyt szabad vajon dörzsárral kibővíteni, esetleg újat esztergáltatni hozzá 16-os belső mérettel?
Vagy hagyjam így ciripelni a "gyári", minimum kétszersült dugattyúival?
Tippeket, és ötleteket várom a kommentbe.
A projekt jelenleg áll, jogosítványt csinálok, hamarosan Kreszvizsga, drukkoljanak. ;)
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Rafaj666 2010.04.24. 21:32:56
Dobd ki XD
avagy alternatív lehetőségként még ez is elfogadható: tankold teli, rakd üresbe, akaszd ki a gázt, öntsd le benzinnel, és ha esetleg magától nem gyullad meg (minden eshetőségre fel vagyok készülve)
akkor gyújtsd meg. Persze feltétlen vedd fel kamerával.
xD
Am fasza a gép!
Sok sikert a jogsihoz!
...:::Ger1:::...
TyerCorp01 2010.04.24. 22:04:17
...lehet inkább eladom így, és veszek helyette egy fasza YBR-t. :)
ErA 2010.06.05. 23:03:24
TyerCorp01 2010.06.07. 19:50:49
"A Vaterán van eredeti gyári, 15 mm-es csapszeggel."
Válaszom: Igen, van, vettem is, meg is kaptam, csupán pár dologgal volt gond:
-Nem párban kaptam: egyik A-s, másik C-s hézagolású volt, ami 15 tized ((?), már nem emlékszem, ősszel volt...) különbséget jelent, pedig elvileg így volt neki több darab is raktáron összedrótozva páronként.
-nem gyáriak: magyar utángyártott, kisipari dugattyúk a 80-as évekből egy raktáron megmaradhattak, a baloldali szoknyájában ráadásul még egy 2 mm-es zárványt is találtam. A gyűrűk hornyai meg 2.5mm helyett 3mm-esek, ami még nem is lenne gond, picit több olajjal ugyanúgy menne...
Tehát még azon a héten vissza is küldtem neki, de az eladó rendes volt, és korrekt, ezért pozitív minősítést adtam neki, nem ő hibázott, de máig váltig állítja, hogy azok gyáriak.