Gyú'ttás

2010.03.28. 18:01

A mai Fogarasi úti Tesco parkolójába beharangozott börze is jó fogással végződött számomra. Trabant gyuszi 2500, lánckerék biztosítóalátét 200.


 




















A Bowdenek már Újpesten vannak, úgy volt, hogy azt is ma veszem át, de Pisti, az alkatrész dílerem ( :) ) 10-kor még nem volt ott, amikor én már elmentem, így keddre beszéltem meg vele a meetinget.
A vaterás dugattyúkat hulladék mivoltukból vissza kellett, hogy küldjem, a Futárnál már megrendeltem az újakat, indiai Ambikát, várhatóan 3500 lesz darabja.
Jelenleg a projekt 110810 forintomban van.
Egy dolgot nem tudok: Honnan van nekem ennyi pénzem?:)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://jawa360.blog.hu/api/trackback/id/tr561875360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

petersen 2010.03.28. 20:43:54

áá, nem szabad a pénzt összeszámolni! attól csak megrémül az ember :-)
barátnőnek/menyasszonynak/feleségnek amúgy is csak a felét szabad bevallani

TyerCorp01 2010.03.28. 20:59:21

Most mondhatnám azt, hogy ezért nincs egyik se :)
Kíváncsiságból számolom össze, nem ez az első projektem, de az átláthatóság, és érdekesség kedvéért írom.

m.fazekas 2010.03.31. 17:12:45

Szevasz.
Szeretném felvenni veled a kapcsolatot a trabi gyújtás megoldás miatt.Gondolom már szereltél más gépbe is nem ebbe fogod tenni elöször.
Elöre is köszönöm

TyerCorp01 2010.03.31. 20:07:09

@m.fazekas: Hát hogy őszinte legyek, de most csinálom először, holnap megyek intézkedni közdarab iránt, ha minden jól megy, hétvégén már röfög is a cucc. :)
Jawa 350 Index Fórumon vagyunk páran, sokan raktak fel már trabigyújtást, én is tőlük kérdezősködtem.
Amúgy e-mail címem.:
tyercorp<@>citromail.hu
MSN:
tyercorp<@>hotmail.com
Telefon:
20/2harminc7 9három03
süti beállítások módosítása