Motorozniakaroooook... O.O

2010.02.17. 00:16

Szombaton fent maradtam imádnivaló székes fővárosunkban, életem eddigi legnagyobb élményéért, (nem, ennek semmi köze a motorhoz,) egy (mit egy, négy) fantasztikus banda őszi-téli turnésorozatának végállomásán vettem részt a Diesel-ben, életem első Dalriada koncertjén, és (bár sokan jelezték, hogy ne menjek el, mert illúzióromboló élőben), hát ezt nektek:**********! :) Erre nem is tudom, mit mondhatnék. Épp, hogy ellenkezőleg! Megerősítették bennem a tényt, miszerint ők az ország, ha nem Közép-Európa legjobb folk-metál formációja, aki szereti a Rockot, a népi hangszereket, és dallamokat, nem utolsó sorban Arany János balladáit, illetve kicsit nemzetibb gondolkodású, ki ne hagyja ezt az élményt, megéri elmenni... Az őszi-téli vígadalom koncertsprpzaton közreműködtek még a Nightquest (Nightwish tribute), az Ideas és Tűzmadár zenekarok. 
...nekem azóta is belefájdul a nyakam, és még mindig picit érződik a spontán rekedtség a hangomon, de megérte elmenni. :)
Ez volt a mai kultúra rovatunk, jöjjön egy kis motorbuzulás, ahogy szakszerűen mondá az embör fia. :)

Már-már azt hiszem, kezdek begolyózni ettől a havas-latyakos unalmas, szürke, és hideg időtől, azt hiszem ezt már Önnek, Kedves, és mélyen Tisztelt Blogolvasónak (aki valószínűleg hozzám hasonlóan szeret(ett) kétkerekűvel járni-kelni fel-s-alá, és átérzi a helyzetem) nem kell különösebben részleteznem.
Mivel csíkozásra fent vannak a "fontosabb" steril alkatrészek a szobámban, összedobtam a motorból 20 centit horizontálisan mérve néhány fotó erejéig, meg, hogy a könyvekkel aládúcolt nyeregbe pattanhassak motoros ruhában és bukóban brummogva... :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jawa360.blog.hu/api/trackback/id/tr951765090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TyerCorp01 2010.03.01. 17:41:39

@baowah: Irígyellek is érte! :)

Kicsit azért csaltam, télen néha elő-elő vettem a simsont. Végtére is a mesteremberekhez minimum 2 km-t kéne megtenni, biciklin meg még megfáznék. :)

Más...
A láncvédődön, mintha lenne egy kis turpisság, nem verdes bele így a lánc, vagy a lánckerék?
süti beállítások módosítása