Első tapasztalatok.

2011.02.22. 17:41

Az elmúlt hétvége során 15 km-t tettem a gépbe, egyenlőre nem túl jók a tapasztalatok, a parafás gyári új kuplung nem feltétlen tolerálja a 80W90 típusú hajtóműolajat, (nagyon durván csúszik, és nem is emel ki rendesen) ezt cserélni fogom, amint ismét hazaérek egy szett gyári 634 lamellára.

Másik probléma a gyújtással volt/van, mivel öreg, ezáltal gyenge az akku, ez hamar kibukott. Városi használat mellett helyzetjelzővel alapjárat nincs, féklámpa, illetve fényszóró használatkor ~3000-es fordulat körül, és azalatt nincs élet a hengerekben, ebből éles elmémmel következtettem a töltés hibájára, azaz csak magas fordulaton van valamennyi visszatöltés. Emiatt péntek este Szarvas város leges legtávolabbi szegletében halványult el minden életjel Ludmilából. Szerencsére csak 800 m-t kellett tolnom, és éjszakára egy jóbarátomnál pihentettem a drágaságom, másnap reggel feltöltött akkuval hoztam haza saját lábán. Vasárnap este kaptam egy tippet (szerk.:baromság, valószínűleg a feszszabon kell állítani picit, és venni egy új akkut), delejezzem fel a dinamó forgórészét: kössem le a feszszabról az állórészt, M-et testeljem le, D-re adjak +6V-ot, M-re pedig a negatívat, kitekert gyertyáknál 5-10 másodpercig forgattassam meg a főtengelyt, ezután alapjáraton is töltenie kell. Pénteken szervizelek, meglátom.

2011.03.05. Kuplunglamellák  cserélve, harap a gépezet "mint a' állat", gyújtáson még gondolkozom.

A bejegyzés trackback címe:

https://jawa360.blog.hu/api/trackback/id/tr342681159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása