Az eset még 2011.01.31.-én történt, de mostanra jutottam odáig, hogy ide is beírjam, adott volt egy vizsgára felkészített, rendezett papíros, "szürkeforgalmis" Jawa.

Veteránmotor lévén (13 kW, 344 cm3, 1972) tudott a gép a Magyar Nosztalgia és Hobbijármű Regiszterbe bekerülni a Trabant-Wartburg klub jóvoltából, így a TWK tagsági díj 3000 Ft, egyszeri reg. díj 500 Ft, és a Generalinál az éves biztosítási díj 700 Ft. (Ha mindemellett segédmotorra is kötnék, az további 550 Ft motoronként, szerintem fogok is!)

Eddig tehát a biztosítás idén össz 4200 Ft. (plusz nekem posta, az valami 300 ft, de az elhanyagolható, pesten személyesen ingyenes lenne...) 

Utána követkeeztt a műszaki-, és eredetiségvizsgálat. Ezeket külön sajnos nem tudom, együttesen 25900 Ft-ot fizettem, reggel 8-ra vittem, fél3-ra kész lett.

Végére pedig okmányiroda: (ez a legfelháborítóbb az eredetvizsga után)

Államigazgatási eljárási illeték 12000 Ft

Érvényesítő címke: 585 Ft

Rendszámtábla kiadás: 5500 Ft

Apeh részére vagyonszerzési illeték:6190 Ft (Na ez meg aztán végképp kiveri a biztosítékot)

 

TyerCorp: DSCF5427

Ez így összesen 54375 Ft, és még üres a tank. Bürokrácia, én így szeretlek.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jawa360.blog.hu/api/trackback/id/tr412681074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása